Goed geregeld en duidelijk informatie over de mail.

Binnendienst werkt efficiënt en duidelijk. Je krijgt een mailbericht met de specificatie van de geleverde vlaggen. Hoe je moet bestellen en gewoon goed geregeld.

• Uw oordeel over Baniervlag
  • Beschrijf uw ervaring met Baniervlag Ontzorgt
  • Zou u Baniervlag aanbevelen? Ja

Tevreden met ontvangst vlaggen

Onlangs hebben wij vlaggen ontvangen bij DVC en wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit. De levering was punctueel en de vlaggen kwamen in uitstekende staat aan. De kleuren en afwerking zijn precies zoals besteld, en de klantenservice was behulpzaam en efficiënt tijdens het gehele proces. We waarderen de professionaliteit van DVC en zullen zeker in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten.

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO N.v.t.
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel Inderdaad geen getik meer
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Snel geleverd maar kwaliteit laat te wensen over

De airborne vlag niet echt kwalitatief en heeft de verkeerde kleuren. Het rood is the bruin en paard is wit in plaats van licht blauw. De clips om de vlag op het zijn te slap waardoor de vlag niet strak blijft hangen.

• Uw oordeel over Airborne vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Airborne vlag De airborne vlag niet echt kwalitatief en heeft de verkeerde kleuren. Het rood is the bruin en paard is wit in plaats van licht blauw.
  • Zou u Airborne vlag aanbevelen? Nee

Supersnelle bezorging en prima kwaliteit.

De bezorging was zeer snel. Kwaliteit is super.

• Uw oordeel over Peer zilver aluminium
  • Beschrijf uw ervaring met Peer zilver aluminium Steekt mooi af. Ziet er chic uit.
  • Zou u Peer zilver aluminium aanbevelen? Ja

De beachvlag die ik voor ogen had. Hij is van top kwaliteit en snel geleverd.

• Uw oordeel over Event L N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Event L N.v.t.
  • Zou u Event L aanbevelen? N.v.t.

Professioneel. De vlaggen zien er altijd netjes uit. Als je de juiste informatie aanlevert ontvang je je product snel.

• Uw oordeel over Gevelvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Gevelvlag rechtformaat N.v.t.
  • Zou u Gevelvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Prachtig materiaal!

Vooraf twijfelde ik over een koppelstuk dat ik wilde bestellen. Even gebeld met DVC, vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De mastknop en het koppelstuk zien er fantastisch uit!

• Uw oordeel over Peer goud messing
  • Beschrijf uw ervaring met Peer goud messing Ziet er prachtig uit!
  • Zou u Peer goud messing aanbevelen? Ja

Prettig.

Over alles tevreden.

• Uw oordeel over Gay Pride Regenboogvlag
  • Beschrijf uw ervaring met Gay Pride Regenboogvlag Indrukwekkend.
  • Zou u Gay Pride Regenboogvlag aanbevelen? Ja

Mooie vlag

Snel geleverd en mooie vlag!

• Uw oordeel over SDG-vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met SDG-vlag ECO Mooie vlag
  • Zou u SDG-vlag ECO aanbevelen? Ja

duidelijke site en snelle levering

duidelijke site en snelle levering. Al jarenlang trouwe klant.

• Uw oordeel over Nederlandse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse vlag N.v.t.
  • Zou u Nederlandse vlag aanbevelen? N.v.t.

Volgens afspraak

Op tijd geleverd, nette vlag

• Uw oordeel over Noord-Brabantse vlag
  • Beschrijf uw ervaring met Noord-Brabantse vlag N.v.t.
  • Zou u Noord-Brabantse vlag aanbevelen? Ja

Mooie sterke vaandel

Levering volgens afspraak, mooi afgewerkt en goede informatie

• Uw oordeel over Nederlandse wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse wimpel Heldere kleuren en goed afgewerkt
  • Zou u Nederlandse wimpel aanbevelen? Ja

Prima product, levering niet volgens afspraak. Prettige afhandeling.

Na het plaatsen van onderstaande review, werd ik de volgende dag netjes gebeld door DVC en kreeg een mevrouw aan de telefoon die oprecht begaan was met de situatie. Ondanks dat er geen fout is gemaakt door DVC, werden mijn opmerkingen erg serieus genomen. Ik ben meer dan tevreden met de manier waarop DVC de situatie heeft afgehandeld. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, ik heb toevallig net de pech gehad dat het een voor mij kritische planning was. Zoals eerder vermeld, het product is van hoge kwaliteit en ben er erg blij mee. Ik zal hier in de toekomst zeker nog eens bestellen. ---- Orginele review: ---- Met spoed een vlag nodig. Ja, was zelf aan de late kant. Extra betaald om de vlag op de 17e i.p.v. 19e te krijgen op een locatie waar tot de 18e iemand het voor me in ontvangst kon nemen en het op de 19e voor me mee kon brengen. Op de 17e (za) bericht dat de vlag op 19e bezorgd zal worden. Klantenservice dicht in het weekend, vervoerder heeft geen telefonische klantenservice en is onbereikbaar en een vlag die op een locatie geleverd zal worden waar niemand is. Eindstand, een hoop stress en gedoe om uiteindelijk een neerzettoestemming te geven, voor niets extra betaald voor spoed bezorging en op de 19e een tijd en benzine voor ritje van 1,5 uur op en neer om de vlag alsnog op te halen. Kwalitatief ben ik dik tevreden met de vlag. Kan ik niets van zeggen, maar over de bezorgdienst (GLS) ben ik niet echt te spreken. De extra kosten zijn het probleem dan niet, maar het feit dat er afspraken worden gemaakt over bezorg data en tijden die gewoon niet worden nagekomen vindt ik niet kunnen.

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat Prima kwaliteit, voldoet aan de verwachtingen. Mooie vlag. Erg tevreden mee.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat aanbevelen? Ja

Inhoud verpakking is prima verzending slordig

Deze set hebben wij gekocht om kado te geven We ontvingen de doos plat gedrukt beschadigd en in gescheurd jammer dat je verzendkosten betaald voor speciale verzending en het zo ontvangt

• Uw oordeel over Vlagpakket luxe
  • Beschrijf uw ervaring met Vlagpakket luxe Kan beter
  • Zou u Vlagpakket luxe aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Nederlandse wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse wimpel Mooi
  • Zou u Nederlandse wimpel aanbevelen? Ja

Prima ervaring!

Gekeken, uitgezocht, besteld en vlot geleverd gekregen. Top!

• Uw oordeel over Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm
  • Beschrijf uw ervaring met Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm Geen getik meer te horen.
  • Zou u Friesland fluisterwimpel, 30 x 300 cm aanbevelen? Ja

makkelijk bestelproces en snelle levering

Wat ik vooral fijn vond was dat DVC de maat van de vlaggen berekende naar aanleiding van de hoogte van de mast. Iets waar wij van tevoren over twijfelde en daarin werden wij uitstekend ontzorgt. Er is duidelijk goed over het bestelproces nagedacht!

• Uw oordeel over Mastvlag rechtformaat ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Mastvlag rechtformaat ECO N.v.t.
  • Zou u Mastvlag rechtformaat ECO aanbevelen? Ja

zeer snelle levering

Correcte en snelle levering

• Uw oordeel over Grondpin
  • Beschrijf uw ervaring met Grondpin N.v.t.
  • Zou u Grondpin aanbevelen? Ja

Top bedrijf!

Gewoon fantastische service! We bellen en zij snellen!

• Uw oordeel over Nederlandse fluisterwimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse fluisterwimpel Hij fluistert echt
  • Zou u Nederlandse fluisterwimpel aanbevelen? Ja

Uitstekend!!

Prima geregeld

• Uw oordeel over Nederlandse stille wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse stille wimpel N.v.t.
  • Zou u Nederlandse stille wimpel aanbevelen? Ja

Kwaliteit, vakwerk en zeer klantvriendelijk.

Het begon al met de bestelling: vlotte reactie, snelle planning, levering en plaatsing van grondanker en mast zoals afgesproken. Kwaliteit van grondanker, mast en vlaggen uitstekend! En, ook belangrijk, een zeer klantvriendelijke en betrokken installateur van al dit moois, een sieraad voor ons huis!

• Uw oordeel over Plaatsing(en) N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Plaatsing(en) N.v.t.
  • Zou u Plaatsing(en) aanbevelen? Ja

Slechte communicatie

Geen bericht van levering diverse zelf moeten informeren

• Uw oordeel over Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester
  • Beschrijf uw ervaring met Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester Producten zijn prima
  • Zou u Vlaggenmast met kikker en koord - Polyester aanbevelen? Ja

Prima geleverd en goed op tijd!

Had de wimpel na 2 dagen al in huis, ben heel tevreden over de kwaliteit van de stof en de mooie kleur.

• Uw oordeel over Nederlandse stille wimpel
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlandse stille wimpel Mooie kwaliteit
  • Zou u Nederlandse stille wimpel aanbevelen? Ja

Goede ervaring

Al eerder iets besteld, prima en na een telefoontje met uitleg kon de nieuwe knop geplaatst worden.

• Uw oordeel over Friese vlag ECO
  • Beschrijf uw ervaring met Friese vlag ECO Lijkt wel wat eerder te slijten
  • Zou u Friese vlag ECO aanbevelen? Ja

Holwerderweg 25

9101PA Dokkum

0519-228 228

Over DVC

Maak kennis met de mooie producten en verhalen van DVC. Bij DVC kun je terecht voor een breed assortiment opvallende promotionele producten voor buiten én binnen. Deze producten worden in eigen huis gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsstandaard. Met twee belangrijke speerpunten: innovatie en duurzaamheid. Van de Enige Echte in Vlag & Doek mag je dus verwachten dat je doek wordt bedrukt met de nieuwste en beste technologieën. Hierdoor gaat deze langer mee en blijven de kleuren langer mooi. En nog mooier: alles wordt gemaakt door betrokken vakmensen met veel kennis van en liefde voor het vak. Zowel een product van topklasse als een tevreden klant zijn voor DVC het belangrijkste!